זהר שוורץ, מנהל רכש והייבוא בסנו, על השקעה בספקים שמובילה לערך עסקי

 In RESILIENCE DOWN THE CHAIN

מגיפת הקורונה העמיקה את הפער בין החברות הגדולות במשק לבין הספקים שהם לרוב עסקים קטנים, פער שבא לידי ביטוי בחוסרי מידע, קשיי תפעול וכו’. זהר שוורץ, מנהל הרכש והייבוא הגלובאלי של סנו, מתאר סדרה של פעולות בהן נקטה סנו על מנת לתמוך בספקים בכלל ובייחוד בתקופת הקורונה. בין הפעולות העדפת ספקים כחול לבן, בניית הסכמים ארוכי טווח ועוד. לדברי זהר, תפיזה זו וההתקשרויות האסטרטגיות אפשרו לסנו לעמוד בביקושים גבוהים במיוחד בתקופה קצרה כמו לדוגמה אספקת האלכוג’ל.

הפעולות הללו הן חלק מגישה רחבה יותר שהוטמעה בסנו, שחותרת להתמקדות בבניית מערכות יחסים ותוכניות אסטרטגיות ארוכות טווח עם ספקים כולל מדדים ויעדים. פעולות אלו מבטיחות יציבות כלכלית ועסקית לספק, לצד יכולת להבטיח איכות, שירות ואמינות עסקית.

זהר נותן דוגמא לערך המשותף בעולם הכביסה, בו דרך עבודה משותפת עם ספקים, הקפצה של איכות המוצר ושמירה על סטנדרטים ברורים, הצליח הרכש להוביל, לצד גורמים נוספים, להגדלה משמעותית בנתח השוק.

Recent Posts

Leave a Comment

יוניליוור VOD מעלה