על שימוש בטכנולוגיות ויצירת ערך / יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל

 In ALL VIDEOS, CEO INSIGHTS, INTEL ISRAEL CSR TUTORIALS, TRUST & PURPOSE IN THE NEW NORMAL

יניב גרטי, מנכ”ל אינטל ישראל, דן ברמת האמון הגבוהה שסקטור ההייטק נהנה ממנה בקרב הציבור הישראלי ועל הציפיה מהסקטור לפיתוחים טכנולוגיים לטובת איכות חיים. יניב מתאר את משבר הקורונה כמשבר רחב ועמוק שהרבה מהפתרונות שאפשרו תפקוד בחיי היום יום ועזרו בהתמודדות עם הקורונה היו מבוססי פתרונות טכנולוגיים של השנים האחרונות: פיענוח רנטגן מהיר ע”י בינה מלאכותית, למידה מרחוק, סחר מקוון ועוד.

הוא טוען שמעבר לאחריות התאגידית של ארגונים עסקיים, חשוב מאוד לוודא שהטכנולוגיה מאפשרת עולם טוב יותר, לדוגמה פיתוח טכנולוגי שאפשר את מחוברים – קישוריות לאזרחים ותיקים. להשקפתו הקשר בין המגזר הטכנולוגי לקהילות השונות ברחבי הארץ התחזק מאד בזכות התרומה וההתגיסות של הסקטור בתקופת משבר הקורונה.

בעידן שבו 20% מהעובדים מגיעים למפעל ו-80% עובדים כבר חודשים ארוכים מהבית מהווה אתגר רציני למחוברות עובדים, ומה שמאפשר זאת זה היעד והמשמעות של העובדים והחיבור שלהם למטרה גדולה יותר.

Recent Posts

Leave a Comment