תכנית הקיימות החדשה של יוניליוור והחיבור למותגים
>>הקליקו לקבלת עדכונים על סרטים ותכנים חדשים<<
מאי 2020, בשיאו של משבר הקורונה, יוניליוור מפרסמת שורה של צעדים ומחויבויות להתמודדות עם משבר שינוי האקלים, כחלק מתכנית אסטרטגית חדשה לקיימות תחת השם Unilever Compass.
ליאת לביא, מנהלת תקשורת, קשרי חוץ וקיימות, יוניליוור ישראל, מתארת את תכנית הקיימות החדשה, שמציבה יעדים שאפתניים ביותר ואת הפעילות של המותגים השונים על מנת להגיע ליעדים, בדגש על הפעילות בחטיבת המזון ומוצרי הצריכה. הפעילות כוללת פיתוח מוצרים חדשים בריאותיים יותר, שיהיו נגישים וזמינים יותר עבור הצרכנים השונים, לצד שיפורים סביבתיים לאורך כל מעגל חיי המוצר ותקשור לצרכנים.
כחלק מהפעילות הוצבו יעדים שאפתניים גם בנושא פלסטיק באריזות וישנם כבר מספר מוצרים המורכבים מפלסטיק ממוחזר.
יוניליוור מציבה יעדים שאפתניים ביותר, ארוכי טווח, ללא ידיעה ברורה כיצד תגיע אליהם, מה שמחייב אותה כל העת להשקיע רבות במחקר ופיתוח ובשיתופי פעולה עם ארגונים וגופים נוספים.