האמון בעסקים עלה. סקר מעלה גלובסקאן 2020

 In FEATURED VIDEOS, TRUST & PURPOSE IN THE NEW NORMAL

על רקע הקורונה, סקר מעלה גלובסקאן מציג עלייה של עשרות אחוזים באמון ברשתות השיווק, חברות המזון והתרופות. מן העבר השני ישנה צניחה של 50% באמון הציבור בממשלה וירידה של כ- 30% באמון הציבור בתקשורת.

תוצאות הסקר מצביעות כי הקורונה שלטה ביד רמה בשנת 2020, והביאה עמה שינויים מהותיים בתפיסת האזרחים וביניהם עלייה משמעותית באמון הסקטורים העסקיים בישראל, שינוי מהותי בחשיבות הבעיות העומדות בפני מדינת ישראל, מיקודים חדשים בתרומה לקהילה ועוד.

השפעות הקורונה מומחשות בין היתר בירידה מסוימת בחשיבות אשר נראתה בשנים האחרונות למזון בריא יותר, עליה משמעותית של סוגיות השירות, חווית הקניה, סדר וניקיון ברשתות השיווק ואף התייחסות לציפייה מהבנקים לסייע ללקוחות במשבר.

*את הסקר ביצע מכון רותם AR בחודש נובמבר 2020 על בסיס שאלות של מכון הסקרים הקנדי-אמריקאי גלובסקאן. הסקר נערך בישראל מידי שנה ע״י ארגון מעלה ברציפות מאז שנת 2014.

לצפייה בתוצאות הסקר לחצו כאן >>

Recent Posts
Comments
  • Avatar
    John
    Reply

    Great. Tnx 🙂

Leave a Comment

בנק הפועלים VOD מעלהMichal Arlosoroff, Adama, Maala VOD