מותגים עם משמעות ותכנית הקיימות של יוניליוור
>>לחצו כאן לקבלת עדכונים על סרטים ותכנים חדשים<<
כבר למעלה מעשור שיוניליוור מזוהה כאחת החברות הראשונות שהטמיעו את אסטרטגיית הקיימות בליבה העסקית והציבו יעדים שאפתניים בתחום.
ישי מנדיל, סמנכ”ל השיווק של יוניליוור ישראל מספר בהרחבה על האסטרטגיה החדשה של החברה המטמיעה יותר סוגיות חברתיות ומגדירה ייעוד לכל מותג של החברה. ישי משתף בדוגמאות של כמה מותגים כגון DOVE השואף לשנות בצורה חיובית את תפיסת אידיאל היופי האנושי. ומסיים עם תחזית אופטימית בנוגע לצרכן הישראלי.
Recent Posts